Måndag.

Kom hem för bara en liten stund sedan.. 
Jag och Maja myste lite extra länge hemma idag, så hon fick börja senare på förskolan. På måndagar har personalen planering, och därför är alla barnen ute redan på morgonen, så då gör det inget om hon kommer senare, jätte skönt! Alla andra dagar har de samling k l9.00, så då ska barnen vara där den tiden. Maja älskar samlingen, så den går liksom inte att missa för allt i världen.
Tanken var egentligen att Maja skulle få vara ledig idag, men hon ville inte det. Igår kväll grät hon och längtade efter Adam, en pojke på förskolan. Gulligt va? :)
Efter förskolelämningen så gick jag till centrum och handlade en massa på Vi-butiken, brukar inte gå in där så ofta, för att det har så fruktansvärt mycker bra erbjudanden så att man kommer hem med dubbelt så mycket som man hade tänkt sig från början....
Samma sak idag.. 15 ägg=15kr, ja då tar jag väl de istället för ett litet paket... 2 gurkor för 10 kronor, ja då tar jag väl två istället för en gurka... och så där håller det på!!! Slutade med två fullproppade kassar, som jag knappt orkade bära hem sen. 

Och just det, jag får ju inte glömma det viktigaste! Jag var förbi en snabb sväng på biblioteket också, och lånade boken "Att föda". Den har jag tänkt att läsa i lugn och ro nu när Maja ändå är på förskolan! Har hört jätte mycket positivt om boken, så den kanske vore något för er andra gravida som läser bloggen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0