Ikea & O´learys

Vi åkte till Ikea efter att Mathias slutat jobbet. Tänkte köpa en spjälsäng, Hensvik, för 299:- De har en kampanj just nu nämligen. Ringde och kollade innan om de fanns kvar sängar, och det fanns minsann 50 stycken! Väl där så var alla slut, trots att jag prata med kundtjänst OCH att det stod på internet att det fanns kvar. Så jävla surt.
Hade även plockat på mig glasburkar till alla Majas pärlor (hon fick 6000 pärlor när hon fyllde år, plus att hon hade massa pärlor innan), tvättlappar till bebis och så spjälsängsskydd. Det slutade med att vi inte köpte något alls, eftersom kön var lång och jag var sur över att ha blivit "lurad" på att sängarna fanns kvar.
Det ska komma in fler, så på onsdag morgon efter jag har varit hos BM, så ska jag och svärmor åka dit och handla den förbaskade sängen!
Vi kommer ju mestadels att samsova, men det kan vara skönt att ha en säng ändå att lägga bebisen i när det behövs. Där är bebis också säker från sin vilda storasyster ;)

Efter vårt trista Ikea-besök åt vi på olearys! Trevligt och mycket gott (åt varsin Cheesebugrer med bbqsås), så då blev jag på lite bättre humör igen.
Handlade även lite på willys när vi ändå var i kungens kurva, så Schampo+Balsam, deo & tandborstar fick följa med hem till BBv-väskan!
Idag har jag även hämtat upp babysittern och babyskyddet från källaren, det börjar verkligen kännas att det närmar sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0