Igår.

Jag skrev inte på hela dagen igår. Jag var alldelles för trött. Jag, Carro och Madde hade en supertrevlig kväll i onsdags, filmen (SATC 2) var bra och vi kom hem rätt sent. Och så igår, då var det skola och vi gick upp tidigt hela familjen. Jag hade sovit urdåligt under natten och var helt slut. Läraren i skolan var förvirrad och dagen var allmänt seg och jobbig. Jag och Madde åt i alla fall en rätt god lunch och vädret var ju härligt. Väl hemma var Maja gnällig, middagen skulle fixas och allt annat också. När Maja väl skulle sova bestämde jag mig för att sova jag också, så inatt har jag sovit mellan 20.00 och 06.20!!! Så himla skönt, och det behövdes verkligen. Nu är jag fit for fight igen. Ska ägna dagen åt att plugga, sedan ska jag hämta Maja klockan 14. När Mathias kommer från jobbet ska vi allihopa åka iväg på min kusins studentmottagning och efter det blir det fredagsmys! Låter som att denna dag kommer bli mycket mysigare än gårdagen, som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0