Vi njuter för fullt på nåttarö. Det är var...

img_0982 (MMS)

Vi njuter för fullt på nåttarö. Det är varmt & skönt, och vi spenderar dagarna på stranden och kvällarna vid grillen! Maja leker i timmar med andra barn på stranden eller lekplatsen, det känns som att jag ser henne mindre än hemma - men vad gör det när hon njuter av att kunna springa och leka fritt utan att ha oss i hälarna hela tiden. Maja har blivit kär i en pojke också :) idag är jag i vecka 38+0 och har alltså exakt 2veckor till bf. Hade förvärkar inatt, oregelbundet med ganska ofta, vilket gjorde mig lite nervös. Men nu känns allt som vanligt igen! :) några dagar till, sen är bebis mer än välkommen ut!! Och föresten har jag föresten fått reda på att Jaana (en av mina nära vänner) och hennes syster freja väntar barn i nov/dec, med 2 veckor emellan!!! Är så glad för deras skull!! Och för min egen, ännu fler underbara vänner att spendera föräldradagar tillsammans med senare i vinter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0