Onsdag

Vi har tagit det lugnt idag. På förmiddagen tog vi ett svalt bad i badkaret, målade, lekte och glodde lite på barnprogram.
På eftermiddagen var vi och åt lunch med Jenny, och efteråt gick jag och Maja till biblioteket, Lindex (köpte en söt sommardress till bebisen), nya barnbutiken i Högdalen, Jysk och så köpte vi varsin Calippo Cola (bådas favoritglass) som vi åt på vägen hem.
Nu på kvällen har vi ätit hos Mathias föräldrar. Kött, färskpotatis, sallad och god sås... Jätte gott!! Sedan åkte jag och Mathias till Willys och storhandlade, jag vill ha allt hemma när bebis kommer. Så nu är kyl, frys, skafferi, stäskåp och badrum fullt.
Lite annan nytta har jag också gjort, dammsugit köket och gjort rent babysittern, sen det vanliga plocket, bädda sängarna och allt sånt som man måste göra varje dag. Det fick räcka, energin är inte på topp just nu.
Händerna och fötterna är rejält svullna, så jag vågar nog inte ens väga mig imorgon hos bm. Jag vägrar komma upp över 70-kg gränsen och jag är rädd för att jag gått upp det i vätska sedan sist då jag vägde 68 kg om jag inte minns helt fel?
Uppdaterar efter bm-besöket imorgon!!

Just det, ikväll börjar Livet på BB på kanal fyra! Jag kommer såklart att titta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0