Nåttarö, here we come!

Imorgon åker vi äntligen på semester. Det ska bli så himla härligt!! . Nu väntar havet, grillen, dassen, myggen, hårda våningsängar & inget rinnande vatten i stugorna (det får man hämta i en kran utomhus, men det finns "dusch-hus" där man får låsa in sig i ett pyttelitet bås med dusch)!! 
Men jag kommer njuta för fullt - att få spendera dagarna i naturen, bland de finaste av skärgårdar.. Alla fina stränder & klippor :) Helt underbart.

Idag har vi varit på stranden, packat och ätit middag. Typ så. Fast det har tagit hela dagen :)

Värmen är helt fantastisk och min gravidmage har blivit jätte brun!! Jag klagar inte alls på att var höggravid mitt i sommaren, även fast fötterna och händerna blir verkligen svullna i denna värme. Särskilt härligt är det ju nu när det har blivit så pass varmt att man kan bada & svalka sin kropp i vattnet!! Man känner sig så lätt när man simmar, och tänker inte alls på hur stor & otymplig man egentligen är - i alla fall på land.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Åh, så underbart med semester, hoppas ni får det kanon! Min sambo har 5 arbetskvällar kvar, sen har även han semester och det ska bli såå skönt :)

2010-07-04 @ 14:35:26
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0