I´m back!!

Hej på er alla!
Nu är jag tillbaka i stan & ingen bebis har fått för sig att titta ut för tidigt :) Fast nu är h*n mer än välkommen ut, för denna värme är lite för mycket för "gravid-Nina". Det är ju så himla kvavt här i stan, det var SÅ mycket skönare vid havet. Men det är såklart jätte skönt att vara hemma igen!
Jag har tagit en hel del fina bilder poå Nåttarö som ni ska få se senare. Jag lyckades även få vara med på två bilder(!), så jag tänkte lägga upp de så får ni se hur fint magen växer.
Jag känner mig faktiskt riktigt fin som gravid, men det är otroligt tungt rent fysiskt såhär i slutet och särskilt i kombination med att det är 30-graders värme. Men tiden har ju gått snabbt & snart har vi vår bebis här hos oss, och jag kan knappt förstå det!! Idag är det bara 10 dagar kvar till bf, helt otroligt!!
Nu ska vi bege oss till Carro & Nellie, Madde & Amanda ska också komma dit. Blir antagligen att vi mammor sitter och pratar en massa i skuggan med våra gravidmagar, medan barnen badar i deras barnpool.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0