Dagen:

Jag har inte gjort mycket alls idag. Handlat, tvättat 4 maskiner tvätt, sovit i 1,5 timme, lagat mat, diskat och laddat upp en massa bilder för framkallning.
Rekomenderar verkligen fujidirekt.se om ni ska framkalla era digitala bilder!! Så himla bra - supersnabb leverans och bra kvalitét på bilderna. Jag beställde nyss 1834 bilder från systemkameran och digitalkameran. Det som är jobbigt med det hela är ju uppladdningstiden, det har tagit typ hela dagen.. (Men det har det gjort på alla ställen jag har beställt kort ifrån.)
Alla bilder gick i alla fall på lite under tusenlappen, jätte bra pris tycker jag! Just nu kostar bilderna 49öre styck, annars 79 öre. Billigt hur som helst.
Jag har ju redan massvis med bilder som jag framkallat tidigare, som inte fått åka in i fotoalbum ännu, och nu blir det ännu mer... Men jag har ju sagt att det ska bli gjort under föräldraledigheten, så jag ska försöka hålla mitt ord.

En Nåttaröbild bjuder jag på, fler får ni se senare i veckan.



Mina älsklingar. Mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0