39+0

Idag är jag i vecka 39+0, alltså exakt en vecka till bf!
Sf-mått: 34
Hjärtljud: 136-138
Blodtryck var bra, men hon sa inte vad det låg på.
Vikt: 69,7 kg! Shit vad vatten jag har i händer och fötter nu.. Blä, men ännu har jag inte passerat 70kgs gränsen. Tänker inte väga mig igen innan jag föder, så det så.
Bm bokade inte in något mer besök, hon trodde jag max skulle gå några dagar över tiden på sin höjd. Men man vet ju aldrig..

Förutom bm-besök så har vi spenderat dagen på stranden med Jenny! Jätte mysigt, även om Maja vad trött och gnällig, för att hon vaknade innan sex imorse!! (Trodde runt halv sju, men tydligen hade Mathias ställt sin klocka på 06.00 och då var hon redan vaken....)

Imorgon ska vi träffa Carro och hennes dotter Nellie som är jämngammal med Maja. Det ska bli mysigt!

Majken på Nåttarö:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0