Mys!

Jag har en liten stark bebis i magen minsann, jäklar vad den kan sparkas redan :) Och det är så jäkla mysigt! Trodde nästan att jag inbillade mig rörelserna som jag skrev om härom vecka, då jag inte kännt så mycket efter det. Men de senaste tre dagarna har liten rört sig SÅ mycket!! Det är en sådan speciellt känsla, gud vad jag älskar det!!! :) Mysfaktor 110!!! Är i vecka 15 nu och förra gången var jag nog i vecka 20 innan jag kände några rörelse, men nu vet man ju hur det känns.
Hela dagen har för övrigt varit mysig. Vi tog det lugnt imorse, åt god frukost med kaffe, juice, ägg, baguetter med massa pålägg som kalkon, ost, gurka, tomat, paprika... Så gott!
Sedan gick vi ut i snön hela familjen och åkte snowracer och Maja tjöt av skratt, underbart. Sedan gungade Maja en stund på farmors och farfars gård innan vi gick upp till dem och här är vi fortfarande.
Maja har hjälpt till att baka en tårtbotten som hon sedan ska garnera med grädde och godis (hon har själv bestämt att det ska vara godis på den.). Kl 17 kommer själva födelsedagsbarnet hit och jag gissar på att det blir förrätt, varmrätt och efterrätt. Smaskigt!!
Till Kristin köpte vi två biljetter till Jonas Gardell show/stand up, så får hon gå med vem hon vill :) Det blir en kobinerad födelsedags och examens present då hon tog sin sjusköterskeexamen förra fredagen och ännu inte fått någon present då vi inte kunde fira med henne pga av att Mathias var på kurs och Maja var magsjuk..
Ha en trevligt kväll! Det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter verkligen som du hade en toppen dag/helg. Massa mys med familjen är det bästa man kan ha tycker jag...

Men nu MÅSTE även du och jag mysa snart!

Älskar dig min fina vän...

Puss

2010-01-24 @ 13:14:00
URL: http://resamotovisshet.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja verkligen! :)

Som sagt så får du bara slänga iväg ett sms om dag, för jag kan de flesta dagar bara jag fixar barnvakt, för nu är Mathias i Sundsvall mån-fre. Annars veckan efter... Det är upp till dig! Puss, Älskar dig :)

2010-01-24 @ 13:41:48
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0