Glad, glad, glad!!!!

Vi fick våra praktikplatser i skolan idag och jag ska vara på......

AVA på Huddinge sjukhus!!! AVA innebär Akutsjukvårdsavdelning, och det ska bli så jäkla kul!!! :) och lärorikt.
Och ännu bättre är att jag ska inte vara på AVA för vuxna, utan för barn!!!! =) =) =) =)

Jag är så jäkla glad så att det inte är sant! Min störta dröm (förutom att jobba på förlossningen) är att jobba med sjuka barn och det ska jag få testa på i fyra veckor... Jag kunde inte ha fått en bättre praktikplats.. Hade inte kunnat önskat mig något roligare!

Det här kommer jag kunna leva läääääänge på!!

Och på måndag ska vi till underbara barnmorskan Ulla-britt och lyssna på litens hjärtljud! :D


Kommentarer
Postat av: Redistricting

Great .Now i can say thank you!

2011-01-20 @ 08:49:30
URL: http://redistricting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0