Framtiden.

Oj, vad mycket som händer den närmsta tiden. Det känns som om tiden kommer att rusa iväg.....
Här är lite av det som händer:

Lördag - Bio med älskling (?)
Söndag - Jag och Maja ska till Barnadiset med Carro, Nellie, Madde, Amanda, Nikki, Esperanza, Alexandra och Elsa. Efter det fika med Maja, Mathias, mamma, pappa, Frida, Moster Anna och mina kusiner Love (3,5år) och Emil (1år).
Tisdag - Ut och käka på en libanesisk resturang tillsammans med Madde Caroline (från skolan) och Nina.
Onsdag - Till Laila och tona håret
Torsdag - Till skolan där vi ska ta puls, blodtryck, träna Hjärt och Lungräddning, träna på att ta venprover m.m. Sedan ULTRALJUD klocka 15!! Efter det blir det god middag för att fira syster Fridas 20-års dag, antingen ska vi gå på resturang eller så ska vi köpa hem mat och äta där.
Fredag - Begravning
Måndag - PRAKTIKEN på akutvårdsavdelningen för barn på Huddinge sjukhus börjar och där ska jag praktisera i 4 veckor!!!

:)

Och just det! Jag har shoppat en vårjacka, ett linne, en tröja, en kofta, en klänning, en pincett och ett solpuder idag! Härligt att stilla shoppingsuget lite och är lite mer än en tusenlapp fattigare, men snart får jag ganska mkt pengar eftersom jag FORTFARANDE inte fått mina pengar från CSN... (bara 14 000 som jag behöver ha NU, helst för 3 veckor sedan...) Men, men. Snart är det ju dags för barnbidrag igen och sen ska ännu mer pengar från CSN komma så jag får väl trösta mig med att jag kommer ha en hel del pengar i slutet av månaden då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0