Bära docka

Jag pluggade på rätt bra på förmiddagen idag, fick en hel del gjort och tror jag lyckats fått med det mesta i alla fall. Nu är det bara 1,5 fråga kvar på fördjupningsarbetet som ska vara inne på måndag, om jag minns rätt.
Efter frukost och plugg begav jag mig och handlade lunch, grillkorv och bröd, jätte gott! Så passade jag på att köpa lite annat... juice, mjölk, bröd, ost, köttfärs och lite sånt. Ikväll tänkte jag göra cevapcici (hur det nu stavas), med rösti och bea. Tänkte först göra tzatsiki för det passar kanske lite bättre, men var inte ett dugg sugen på det så jag struntar i det och kör lomanders bea istället, funkar det med! 
Och så hämtade jag ut bärsjalen idag! Den var jätte fin :) Svår att knyta när jag är van vid en enkel knuten mei tai (som kanske är enkel för mig eftersom jag har övat, tyckte det var lite krångligt i början också) , men med lite övning så ska det nog gå bra! Mathias sa inte ett ord utan skrattade bara åt mig när jag kom ut och bar på en docka i sjalen... :D Men något måste man ju prova med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0