Fujidirekt.

Jag älskar fujidirekt! De har otroligt snabba leveranser, det är billigt, och kvalitén är alltid bra. Så jag har nyss gjort en beställning där, delvis den årliga julklappen som är en kalender med bilder på barnen (alla som brukar få en räknar med att få en sådan i år igen, så jag orkar inte ens hålla det hemligt) och sen så beställde jag även dopkort! Hur korten ser ut får ni se senare, när alla som ska ha korten har fått dem.

Så det är även ett tips till er som har barn, välj ut 12 fina bilder på barnen och gör en kalender att ge till mor- och farföräldrar eller någon annan som älskar era ungar! De kostar 99:-/149:- beroende på storlek, här är sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0