Förlåt!

Jag har haft fullt upp cch då har bloggen har fått lida. Men det är väl inte mer än rätt?
Familj, vänner och JAG går före bloggen såklart, och det är därför det har uppdaterats så dåligt nu ett tag. Lusten har sviktat och är det inte roligt så vill jag inte skriva några inlägg. Jag har gjort så tidigare, skrivit inlägg för er läsare, men det är inte rätt det heller. Bloggen ska inte vara ett måste, tvärtom! Jag vill blogga för att det är kul, vilket det för det mesta är!

Igår åt vi middag hos mina föräldrar, det var jätte trevligt! Jag, Maja och Louisa gjorde lite marsipanfigurer som vi doppade i choklad, mysigt! Ellen visade upp hur bra hon sitter nu också, och mamma tyckte att det såg gulligt och roligt ut med en 6kg´s bebis som sitter (snart 7kg... fast det är några hungra g dit, kanske är där om 3-4 veckor!) Maja satt också utan problem i samma ålder, men vägde mkt mer...

Idag ska vi handla julgran och julgransfot. Vi har inte haft gran tidigare, men i år ville Maja ha en så då får det bli så :) Vi kommer fira jul hos mina föräldrar, som har julgran, men det är ju mysigt att ha en hemma ändå. Vi ska klä vår gran i rött och silver, hoppas att det blir fint!


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Vi har löst det så att vi ska betala hälften var av allt.

2010-12-18 @ 14:47:49
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag ska ringa angående dagis under nästa vecka! Jag vet att det är otroligt svårt att få plats så jag måste verkligen ligga i som bara den! Men det värsta är också att det är inte ens säkert att vi bor kvar här då om allt går som planerat så kommer vi ta ett lån och flytta till hus inom sin lilla tid, då är det dumt om jag ställt Julius i kö på ett dagis här i hökarängen om vi inte ens kommer bo kvar! Men ska höra vad dem tycker, vet du vem man kontaktar?



Ja han har blivit superduktig, han var ju en liten nattuggla där ett tag men det tror jag endast beror på att han inte blev tillräckligt mätt på amningen! För sen han har börjat på heltid med ersättning och gröt så sover han som en prins på nätterna! Väldigt skönt måste jag säga!



Kram

2010-12-19 @ 21:48:13
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag ska ringa angående dagis under nästa vecka! Jag vet att det är otroligt svårt att få plats så jag måste verkligen ligga i som bara den! Men det värsta är också att det är inte ens säkert att vi bor kvar här då om allt går som planerat så kommer vi ta ett lån och flytta till hus inom sin lilla tid, då är det dumt om jag ställt Julius i kö på ett dagis här i hökarängen om vi inte ens kommer bo kvar! Men ska höra vad dem tycker, vet du vem man kontaktar?



Ja han har blivit superduktig, han var ju en liten nattuggla där ett tag men det tror jag endast beror på att han inte blev tillräckligt mätt på amningen! För sen han har börjat på heltid med ersättning och gröt så sover han som en prins på nätterna! Väldigt skönt måste jag säga!



Kram

2010-12-19 @ 21:48:43
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag ska ringa angående dagis under nästa vecka! Jag vet att det är otroligt svårt att få plats så jag måste verkligen ligga i som bara den! Men det värsta är också att det är inte ens säkert att vi bor kvar här då om allt går som planerat så kommer vi ta ett lån och flytta till hus inom sin lilla tid, då är det dumt om jag ställt Julius i kö på ett dagis här i hökarängen om vi inte ens kommer bo kvar! Men ska höra vad dem tycker, vet du vem man kontaktar?



Ja han har blivit superduktig, han var ju en liten nattuggla där ett tag men det tror jag endast beror på att han inte blev tillräckligt mätt på amningen! För sen han har börjat på heltid med ersättning och gröt så sover han som en prins på nätterna! Väldigt skönt måste jag säga!



Kram

2010-12-19 @ 21:49:22
Postat av: Ida

Nu blev det något väldigt fel här, jag skickade en gång men det kom tre inlägg! Sorry!

2010-12-19 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0