Vilka är ni?

Har en del läsare som kollar in bloggen varje dag nu, vilket är superkul! Men jag undrar verkligen vilka ni är??
Kan ni inte kommentera och berätta vilka ni är, länka gärna till era egna bloggar så jag får titta in dem också!

Jag ska sätta mig och försöka svara lite på kommentarer sen, även om det är lite svårt att få tiden att gå ihop när man har två småbarn, ett hem, en relation och sig själv att ta hand om också (+vänner, släkt och familj), som såklart alltid före bloggen!

 
Mina älsklingar, mitt allt. Världens bästa pappa och pojkvän Mathias. Underbara söta och kloka Maja, med blött hår och de finaste bruna ögonen i värden. Lilla sovande Ellen, vackra lille bebis med de godaste kinderna som man bara vill äta upp.


Kommentarer
Postat av: Katharina

Jag är en av dem som kikar in på din blogg varje dag! :)

Kram Katta/Mini-74 på AFF

2010-08-24 @ 16:54:33
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej Nina! Kollade in din blogg och det är kul att läsa om hur ni har det, eftersom vi inte ses alltför ofta heller. Det var jätte mysigt att ses idag och Ellen var så söööt! skulle va kul att få träffa din andra lilla tjej oxå nästa gång :)

Vi hörs och ses snart igen, många kramar!!

2010-08-24 @ 19:19:34
Postat av: Helena

Helena med lilla Ebba är en av de som kikar in då o då.. Kanske inte varje dag men nästan.. :)

2010-08-24 @ 19:55:24
URL: http://www.famfag.blogspot.com
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Ja man får ett riktigt sötsug ;p



Ja visst var den supersöt!

2010-08-24 @ 20:21:43
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej gumman,Tess & Adrian(och Benjamin) brukar titta in här..

2010-08-24 @ 20:55:58
Postat av: Nina

Vad kul med lite svar!!



Tack för att ni läser, det är mycket roligare att skriva om man vet att någon läser :)

2010-08-25 @ 12:25:40
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0