Räkmacka.

Mathias & Maja är på fest/kalas, Ellen ligger bredvid mig i soffan och snuttar på sin napp och själv sitter jag här  -mätt och belåten. Jag tog med mig Ellen till Ica och köpte lite middag och godsaker förut, så nu har avnjutit två stora räckmackor och pannacotta till efterrätt, mumsigt!

Tror att det blir tidigt i säng idag, om Ellen somnar vill säga. Jag är trött, sover så himla dåligt borta... Även om jag sov i mitt gamla rum (som numera är min systers), så känns det ändå konstigt att inte sova med Mathias.
Det är samma sak när han är ute på natten, då har jag jätte svårt att sova. Tur att han inte jobbar natt :)

Nu ska jag fortsätta mysa med Ellen, hon börjar tröttna på att ligga själv..

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad skönt, har ni börjat med ersättning också eller pumpar du till att ha i flaskan? Jag tycker det är jättebra med ersättning speciellt dem gångerna då jag känner att jag suttit och ammat flera timmar i sträck med smååå pauser bara då är det skönt att sticka in en flaska med ersättning dessutom verkar han bli mättare på det ibland när brösten inte hunnit producera så mycket mjölk.. dessutom är det en stor frihet för mig för när jag behöver sova så tar bara Robbin med honom ut och kan vara borta hela dagen pga att man har det där :) jag tycker i alla fall det är kanon även fast jag även vill amma honom så mycket som möjligt fram tills 6 månader tror jag!



Ja det ska bli helt underbart att få gå ut med sin pojkvän och bara få vara ett kärleks par och inte föräldrar för en gångs skull... vi behöver det och jag längtar så tills på fredag! :D



Haha ja barn är roliga, jag längtar tills Julius börjar kommunicera med oss och fråga om alla möjliga saker som barn frågar om ;p fast han växer ju så fort, vill frysa tiden ibland! Men som sagt vi ska ju ha en till om inte alltför länge men nu är det Julle som ska stå i rampljuset först!



Kram

2010-08-28 @ 23:17:04
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0