Pizza kit spicy!

Om ni vill göra egen pizza snabbt så tipsar jag om Pizza kit. Vi brukar köpa den vanliga förpackningen, men sist vi handlade hittade jag en som hette Spicy. Vi gjorde den igår, med skinka, färska champinjoner och ost såklart. Det var SÅ gott! Mycket godare än den vanliga. Det är själva tomatsåsen som är starkare, påminner lite om salsa eller tacosås. Rekomenderas verkligen!! Nästa gång ska jag nog testa att ha tacoköttfärs, rödlök och färska tomater på och göra en vitlöksås att ha till, tror at det kan bli jätte gott!


Såhär ser den vanliga förpackningen ut, den nya som heter "Spicy" har en orange förpacknig, men jag hittade ingen bild på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0