Ellen är inte så nöjd just nu, tror att ho...

img_1335 (MMS)

Ellen är inte så nöjd just nu, tror att hon är övertrött. Så för att jag ska kunna städa, äta och allt annat får hon vara i sjalen där hon är nöjd och belåten så länge jag går omkring och fixar saker :) bär just nu i min mei tai  som är superbra, men älskar min andra sjal precis lika mkt! Utan sjalarna hade jag inte klarat mig (eller jo, men jag hade inte fått hälften så mkt gjort). Jag bjuder på bilden på mig själv också, vet att jag ser sur ut men det är jag inte ;)


Kommentarer
Postat av: Albulena

Tack själv :) Söta barn du har!



Sv: ja 12 år är lite väl ungt för o skaffa barn när man själv är ett barn!

2010-08-26 @ 12:35:32
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0