Ellen 1 månad!

Idag blir Ellen 1 månad gammal. Tiden går otroligt fort, fast samtidigt känns det som hon har funnits hos oss väldigt länge. Familjen känns komplett med två underbara döttrar!! Än så länge går allt över förväntan, vi får sova, äta och allt annat som behövs för att må bra :) Jag hinner med lika mycket som vanligt också för den delen, jag vet inte om det beror på att jag är "van" eller om det är för att Ellen är en rätt så nöjd bebis. När Maja var liten kändes det som att jag knappt hann med att duscha, nu hinner jag det fast jag är själv med båda barnen - utan problem dessutom! Det är så skönt!!
Om en liten stund ska jag och barnen träffa gravida Madde & Carro (de ska ha i september) med deras 3-åriga döttrar Amanda och Nellie. Vi ska nog gå till Bandängen, en sotr parklek med djur här i närheten. Ska bli jätte mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0