Tråkonsdag.

Idag är en tråkig dag, för det är så himla trist väder ute! Jag har ingen energi alls, har inte ens dragit upp persiennerna, vill ändå inte se ut.
Har hunnit med att göra skoluppgifterna som jag ska redovisa imorgon, det var det viktigaste idag. En timme kvar tills jag ska hämta Maja, som jag längtar efter henne :) Nu måste jag ta en kopp kaffe och äta lite mellis, samt finskriva lite på skoluppgifterna....
Först måste jag bara tipsa om filmen Soraya M. Jag såg den igår och den var väldigt, väldigt bra. En otroligt gripande film, som fick mig att gråta många tårar!
(På tal om bra filmer som får en att gråta, så rekomenderar jag verkligen er att se Shooting dogs och Sometimes in april. Såg desssa två filmer när jag gjorde ett stort arbete om folkmorden i Rwanda, och det är två av de bästa filmerna jag har sett. Fruktansvärda men så himla bra.... och sorgliga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0