Tisdagsmys.

Dagen har varit nästan precis som jag tänkt mig att den skulle vara. Massa gos med Maja blandat med lite sura miner och gnäll som är fullt förståligt med tanke på att hon hostar konstant. Själv känner jag också en liten förkylning komma smygandes, så snart är vi väl sängliggandes hela familjen.
Min syster, Frida, var här på middag. Jag gjorde grekiska köttfärsbiffar fyllda med vitlök, timjan och ost. Till det serverades tsatziki, bulgur och en grönsallad. Riktigt gott!
Idag var ju även idol-premiären, så vi bänkade upp oss framför tv:n och smaskade på lite ostbågar som var över ifrån förra helgen. Härligt att ha lite myskväll så här mitt i veckan ibland. Efter Idol så hade även Andra Avenyn premiär och det missade vi självklart inte! En riktig framför-tv-kväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0