Hösten är här.

Hösten har smugit sig på, ganska obemärkt. Det är först nu när temperaturen har sjunkit med sisådär 10 grader som jag inser att löven på träden har blivit röda och gula, ett säkert tecken för att hösten faktiskt är här.
Hösten gör något med mig. Får mig att längta efter förnyelse. Jag tror det handlar om att vi går mot en ganska dyster årstid, om du frågar mig, som gör att jag vill liva upp det hela med massa nya saker. Jag tycker inte illa om hösten, inte alls. Jag tycker den är jätte mysig! Men vintern däremot, den gillar jag inte alls och vad får en att tänka på vintern om inte hösten? Den är ju liksom näst på tur. Hur som helst så får jag kraftig abstinens att köpa massa saker som man bara måste ha när det är höst. Här kommer lite bilder på vad jag vill ha:

Till vardags:




Eftersom jag inte är världens rikaste så är det BILLIG shopping :) Skor Din Sko 499:- , Armband HM , Tröja Gina Tricot 199:- och scarf samt väska från Lindex (väskan har jag redan, men är mycket snyggare i verkligheten!). Och sen såklart ett par neutrala strumpbyxor till och den svarta midjekorta mc-skinnjackan.

Till helgen:


Självklart med riktigt sotade ögon till , mc-jackan, ett lång silverhalsband och några silverarmband och bara ben! Kjolen ska såklart sitta högt upp i midjan med linnet instoppat... Men det förstod ni säkert ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0