Ljuva helg.

En till helg har passerat. Känns inte som om det var många dagar sedan alls jag skrev förre inlägget om "helgen". Dagar går, blir till veckor som blir till månader som blir till år..... Det är väl så det ska vara antar jag. Även om det går lite för snabbt ibland.
I helgen har vi inte gjort så jätte mycket. Igår hade vi en riktigt soffpotatis dag, beställde hem pizza och tittade på film. Superskönt! Det var så himla tråkigt väder ute, vilket jag tycker var riktigt bra. I vanliga fall får jag så dåligt samvete om man inte hittar på saker på helgerna, men om det är busdåligt väder ute så har man en anledning till att bara ta det lugnt och mysa en hel dag!
I lördags var vi inne i stan och Mathias köpte massa fina kläder! Bland annat två stycken lite oversize tröjor från cheap monday, båda i vitt, en med svarta smala ränder och en med grå smala ränder. SÅ SNYGGA!!
I fredags åt vi middag hos mina föräldrar och deras kontaktbarn var där, så Maja hade superroligt med henne! :) Vi orkade inte gå hem på kvällen, så jag och Maja sov kvar. Mysigt!
Idag har jag tvättstugan.. ska även hinna med en snabbfika med jenny var det tänkt.
Imorgon är det skola och förhoppningsvis får jag reda på min praktikplats då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0